pondelok 30. decembra 2013

TAG Colours of rainbow

♥Ahojte♥
Pripravila som pre vás TAG, ktorý určite všetci poznáte :) Chcela som si ho urobiť, zatiaľ ma nikto neoznačuj,som neznáma :D Dúfam, že to nebude problém. Vždy ma zaujímalo akú farebnú kozmetiku doma skladujem(samozrejme ja si to väčšinou nevšímam, proste použijem,odložím :D), tak aspoň pri tomto Tagu sa mi to podarí :)
ČERVENÁ
Môj najobľúbenejší balzam Kiss Care Love od Essence. Milujem jeho vôňu, taká žuvačková :3 


ORANŽOVÁ
Sada, ktorú som dostala na Vianoce a má krásnu zázvorovo-pomarančovú vôňu. Hneď som sa do nej zamilovala. Sprej na telo, telové mlieko a telový šampón :)

ŽLTÁ
Na žltú sami naozaj ťažko hľadalo, ani tento adidas antiperspirant nie je moc žltý. Snáď to nebude problém. :) 
 
ZELENÁ
Šampón na normálne, rýchlo sa mastiace vlasy od Garnier. Je z "kolekcie" Garnier Fruits. Vôňa citrónu a mäty ma ráno osvieži a voňajú skoro celý deň. Prepáčte mi za ten obrázok, ale moja krabička je už ošúchaná a nič na nej nevidno :D



MODRÁ
Zas produkt od Garnier. Tentokrát produkt na pleť Garnier Pure 3v1. V jednej tubičke je gél, peeling a maska. Ja to používam ako tú masku,dá sa to použiť aj ako peelingový "krém", ktorý sa zmyje hneď po nanesení, ale na to mám iné veci :) Som s ním veľmi spokojná. Znovu sa ospravedlňujem za fotku,chcem aby to bolo vidno :D




ČIERNA
Tento deodorant je príjemne voňavý,celý deň po ňom voniam. Mám rada celú túto "kolekciu" od Fa Sport :)
FIALOVÁ
Znovu je tu niečo 3v1. Je to úžasné hydratujúce tonikum, ktoré naozaj robí výone veci s mojou pleťou. Čo je na ňom najlepšie je s aloe verou, len mi trošku vadí vôňa.
 RUŽOVÁ
Lak na nechty od Rimmelu. Zaschne za 60 sekúnd a má dobrú výdrž :)
 

VIACFAREBNÁ
S týmto bol trošku problém, ale dospela som teda ku produktu z Avonu. Konkrétne telové mlieko Avon Naturals s vôňou granátového jablka. :)

 ♥♥♥♥♥

Žužu  

2 komentáre:

  1. no pekny vyber, ja z toho akorad pouzivam peeling od garnier a je dobry a velice uciny ;-)

    budu rada za kazdy komentar

    typicalgirllondon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno môžem len súhlasiť, je naozaj zázračný :)

      Odstrániť