pondelok 14. apríla 2014

Essentials Moisturising Day Cream

♥Ahojte♥


Po dlhom čase som sa sem znovu vrátila :) Nechodila som sem, lebo... vlastne ani neviem prečo, možno som nemala čas alebo chuť. Ale hlavné je, že som tu späť a idem asi trošku prerobiť dizajn blogu. Snáď sa mi to vydarí, ja som celkom tupelo do takýchto vecí :D 
Tak ku tomu o čom vám dnes napíšem :)


Dnes tu máme recenziu na denný krém na tvár od Oriflame. Konkrétne to je Essentials- novinka s výťažkami z marhúľ a multi-vitamínovým komplexom. Ja som si ho kúpila hneď ako vyšiel, pretože už dlho skúšam a hľadám pre moju pleť niečo, čo jej naozaj prospeje. A konečne som niečo našla!! 

Oficiálny popis výrobcu: 
"S novým, energizujúcim zložením je pleť pružnejšia a žiarivá. Denný krém vďaka jemnému zloženiu, obohatenému o najdôležitejšie vitamíny, pleť hydratuje, dodá jej vitalitu a rozžiari ju."


Tento skvelý krém ma kôr riedkejšiu konzistenciu a výborne sa rozotiera. Je mastnejší, má krásnu vôňu marhúľ. Po nanesení je pleť jemná a na dotyk aj pohľad hladká. Rýchlo sa vstrebáva, čo je na denný krém svkelá vlastnosť. Žiadnej z nás by sa ráno nechcelo čakať, kým sa jej vstrebe krém. :) Odvtedy ako používam tento krém, pleť sa mi oveľa zlepšila. Takže predsalen som našla to čo moja pleť potrebovala: vitamíny, vôňu a jemnosť ♥

Ak by som tento krém mala ohodnotiť bodovo tak mu dávam určite 10/10 ;) 
Veľkosť: 75 ml
Cena: Okolo 3 eur

♥♥♥♥♥ 
Máte aj vy skúsenosti s týmto krémom alebo máte iný obľúbený krém na pleť? 
Budem rada, ak mi necháte nejaký komentár :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára