pondelok 14. apríla 2014

TAG- Nežijem len make-upom



♥Ahojte♥
Rozhodla som sa spraviť tag, ktorý už všetci určite poznáte. Zapáčil sa mi, že sa o mne dozviete niečo nové, čo sa netýka len kozmetiky :) Tak poďme na to :)

1.Sleduješ TV?Aký je tvoj obľúbený program,prípadne seriál?
Rada si pozriem telku, ale väčšinou len keď sa nudím, radšej pozerám filmy alebo seriály online. Najobľúbenejší seriál je bezkonkurenčne Pretty little liars a už som rozmýšľala, že si pozriem aj Upírske denníky. Filmy mám rada typu The Last Song, Dear John, Posadnutá učitelom,... :)

2.Varíš?Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo alebo dezert?
Varím rada, ale málo :D Keď už varím tak buď také jednoduché veci ako sú zapekané cestoviny alebo rôzne koláčiky. Obľúbené jedlo je ťažko povedať... Mám rada cestoviny, najlepšie bez mäsa alebo len s kuracím mäsom ( nie som vegetariánka,len sa mi to mäso k cestovinám nehodí :D), vyprážané veci sú tiež výborné(syr :33) a aj tiramisu alebo ovocné koláčiky.



3.Vysnená práca?
Tak to je ťažko povedať, keďže som len na konci základky :) Ale určite ma niečo ťahá do medicíny, najskôr farmácia :)

                                                                                      

4.Ovládaš nejaký cudzí jazyk?Akým jazykom by si sa chcela dorozumieť?

Dobre ovládam angličtinu, učím sa ju od škôlky :) Vedela by som sa dorozumieť aj rusky, ale to slabšie. A veľmi by som sa chcela naučiť francúzsky a portugalsky, ťažké jazyky, ale ťahá ma to ku nim :)
5.Za čo míňaš v rámci kategórie "pre radosť" , ked nie za makeup?
Určite nejaké to oblečenie, bižutéria a nakoniec dobrý obed :3
Mňaaam, robím si chute :D

6.Zoznamuješ sa ľahko z neznámimy ľuďmi? Podľa toho kde som a kto je so mnou. Som dosť hanblivý človek, ale ak vidím záujem na druhej strane, tak nemám žiadny problém. Jediný problém čo sa bojím, že ma ľudia nevezmú ku sebe, ak idem do cudzieho kolektívu.

7.Čítaš knižky alebo preferuješ internetové čítaníčko?
Určite knihy. Ja zbožňujem čítanie, vedela by som čítať aj celé dni. Internetové čítanie je tiež fajn, ale cez internet čítam fakt len zriedkavo. Ak si môžem kúpiť/požičať knihu, aj keby som si mala priplatiť, radšej si ju kúpim akoby som mala čítať na nete ;)

8.Čo je tvoja najlepšia a najhoršia vlastnosť? Nahoršia je asi tá, že som dosť úražlivá a ironická, keď ma niekto naštve :D A najlepšia... asi to, že sa snažím pomáhať ľudom po psychickej strane :)
9.Chodíš sa večer baviť medzi ľúdí alebo preferuješ komornú spoločnosť?
Podľa nálady. Ak mám chuť ísť von, tak idem s kamošmi von. Ak doma, tak doma :D. a tiež to závisíod toho čo by som kde robila. :)
10.Ak by si neblogovala,medzi aké činnosti by si si rozdelila volný čas,ktorého by bolo zrazu na mraky?

Venovala by som sa škole a mimoškolským aktivitám, napríklad rada hrávam volejbal, tak by som chodila hrať basketball do telocvičke alebo von. 

Dúfam, že sa vám tag páčil a dozvedeli ste sa niečo nové o mne a mojom živote :) 
♥♥♥♥♥
 Každý komentár ma poteší :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára