streda 16. apríla 2014

Swiss O-Par kúry na vlasy

♥ Ahojte ♥
Bola som na nákupe v DM-ku u nás v meste a zbadala som tam skvelé masky :) Boli pri tých zmenšeninách všetkých možných výrobkov a hneď mi padli do oka. Kúpila som si dve masky na vlasy, jednu som dala skúsiť kamoške a druhú mne. 


Medová kúra pre krásne a zdravé vlasy:
Táto maska je presne na moje vlasy, ktoré sú mastnejšie a jemné. Masku som si dala presne tak ako treba: umyla som si vlasy, naniesla masku a nechala 2 minúty pôsobiť. Nepáči sa mi to dávkovanie, bola by som spokojnejšia kebyže je to v nejakej tubičke alebo tak, lebo potom mám od tej masky celú vaňu zagebrenú :D Ale prežila som to a myslím, že túto masku nemám naposledy. Pekne vonia, tak nenútene a jemne medovo. Vlasy po nej moc nevoňajú, takže ak máte nejaký voňavý šampón, tak táto maska vám neprebije vôňu :) Má super konzistenciu, ani moc hustú ani riedku. Vlasy mám po nej fakt zdravšie a lepšie :) Som spokojná a odporúčam kúpiť, oplatí sa :) Myslím, že vyskúšam aj ďalšiu masku od tejto značky a to pomarančovú, ktorá je na jemné vlasy.

 
Kašmír-pre matné vlasy bez lesku:
Túto masku testovala kamoška, ktorá má presne takýto typ vlasov. 
"Tejto maske by som dala tak 8/10 bodov. 2 body som jej strhla za zlé dávkovanie, ktoré je naozaj veľmi nepraktické, keď si umývam vlasy a  musím sa prplať s otváraním masky. S celkovým výsledkom som spokojná, aj keď nesplnila všetko, až taká veľká zmena na mojich vlasoch nenastala. Ale nemôžem poprieť, že by som mala o čosi(možno o čosi viac :P) lesklejšie vlasy. Čo sa mi najviac na tejto maske páčilo, bola jej vôňa. Je taká parfumová, príjemná."

Cena: 0,69 eur
Veľkosť: 25 ml

♥♥♥♥♥

Každý jeden komentár ma poteší :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára